منتدى SEGMA
مرحبا بكم في منتدى SEGMA يشرفنا أن تتسجلوا في هذا المنتدى و أن تصبحوا أعضاءا فيه
منتدى SEGMA
مرحبا بكم في منتدى SEGMA يشرفنا أن تتسجلوا في هذا المنتدى و أن تصبحوا أعضاءا فيه
منتدى SEGMA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

SEGMA منتدى الابداع و التميز

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا

كاتب الموضوعرسالة
Hamza Nero Sehait
عضو محترف
عضو محترف
Hamza Nero Sehait

اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا Empty
مُساهمةموضوع: اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا    اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 21, 2011 4:17 pm

مسؤول كبير ومهم راح يفتتح بركة سباحة في نادي افتتح جديد .. فكان في استقباله رئيس النادي , فقام بالشرح له عن البركة الحديثة وتجهيزتها .. وقال من هون سيدي بقفزه على البركة وهذه القفازة من ارتفاع 40 متر , تعال يا مرسي نط ؟؟؟ نط مرسي .. ومن هون سيدي بقفزه على البركة من ارتفاع 60 متر , تعال يا عثمان نط , وهوب نط عثمان (رحمة الله عليك يا عثمان) .. فقال المسؤول اووووووه اشي حلو ممتاز ممتاز .. لع لع كله تمام فعلا .. قام رد رئيس النادي على المسؤول وقال له ولسا لم نعبي البركة مي بكون النط احلى واحلى ...

البقرة المجنونة
في فترة تفشي مرض البقرة المجنونة, دخل رجل وأمرأته السمينة لمطعم, فسأل الجرسون الزوج: شو توكل؟ أجاب الزوج: ستيك بقر. فسأله الجرسون: شو مع البقرة المجنونة؟ فأجاب الزوج: أسألها شو بدها توكل تطلب...

فلاح كل ما يحط حشيش للبقرة بتوكله الدجاجة , قالها : إذا أكلتيه ثاني مرة حنتف ريشك، وأحطك في القفص . راحت الدجاجة واكلت الحشيش، فنتف ريشها وحبسها، شافها الديك عريانة في الققص، سألها : الحلوة انمسكت في قضية شرف العيلة ؟؟ ردت: لأ في قضية حشيش.

الثعبان العاشق
مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالو انت بتعيط ليه؟ رد اصلي انا نظري ضعيف. قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو ماشي لقاه بيعيط كمان مره قالو انت بتعيط ليه؟ رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم مياه

الثور والبقرة
فيه واحد رجع إبنه من امريكا وسأله يا إبني أيش اغرب شي شفته هناك قال الولد : شفت مكينه يدخلون البقره من هنا تطلع سجق من هناك .....قال الأب : هذي عارفينها من زمان ... بس اللي ماتعرفه المكينه اللي تدخل فيها السجق من هنا يطلع ثور مثلك من هناك.

واحد بلدياتنا جاله تليفون بيقوله يا عبودة أمك وأبوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا .. صاحبنا سمع الخبر قال الحياة ملهاش لزوم ، وراح طالع فوق عماره 30 طابق ، ورمى نفسه بين الطابق الـ 30 لـ 20 قال الله أنا أمي وأبويا ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الله أنا مش متزوج وقبل ما يقع على الارض قال يا بوووى أنا مش عبودة ..

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟
الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دقت سيجارة أو كأس

ولا حتى شديت نفس من شيشة. الطبيب: بتلعب قمار؟

المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج

الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟

المريض: ولا بأفتحهم من أساسه

الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟

المريض: ولا عمري عتبتها برجلي

الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟

المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب!

الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟

المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟

الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟

المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله؟

الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟

المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي

الطبيب: ولك اذان لليش عاوز مية سنة تهبب فيهم إيه.
http://www.wwe.com
Hamza Nero Sehait
عضو محترف
عضو محترف
Hamza Nero Sehait

اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا    اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 21, 2011 4:18 pm

اضحك ثم اضحك
http://www.wwe.com

اضحك ثم اضحك قبل ما تضحك ... الدنيا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  اضحك ليا مع راسك ...الدنيا فايتة
» اضحك للدنيا تضحك لك
» Ξ…₡… اضحك ....نكت تموت من الضحك…₡…Ξ
»  اضحك ليا مع راسك ...في هد الايام المباركة
»  هيثم سعيد حلوة الدنيا Master Q@ 320على اكثر من سيرفر مباشر